Wednesday, March 4, 2015

Second Step To Be A Millionaire | Motivation Rally Shaklee 2015


 
  

Alhamdulillah. 

Satu majlis penganugerahan untuk yang rank up sebagai SUPERVISOR / SENIOR SUPERVISOR / COORDINATOR sepanjang tahun 2014 (Motivation Rally Shaklee) telah diadakan pada 1 Mac 2015 (Ahad lepas) di Hotel Sunway.






Satu majlis yang sangat gembira buat saya. Apa yang membuatkan saya terkilan bila mak sendiri ucap syukur & TAHNIAH pada saya. Bila tengok mata mak bergenang, tak sampai hati kita kan?


Beruntungnya aku tahun ni dapat sambut dengan gemilang. Dengan orang yang sangat penting dalam hidup. Iaitu suami & Mama. Tahun lepas hanya saya dan suami sahaja yang meraikan kejayaan saya sebagai SUPERVISOR. **Masa tu saya tengah sarat mengandungkan anak sulong. Bila terkenang kembali, Allah memang sebak rasa hati.

Tanya diri kita sendiri. Tepuk dada. Apa matlamat kita? Apa yang kita boleh buat untuk mak ayah. Yang dah 24tahun besarkan kita? Cukupkah sekadar jaga hati? Cukupkah sekadar dengar kata?

Tidak! Mak kita NAK lebih tapi tak minta dengan kita. Bulan lepas saya bagi gelang pandora. Dia cakap, DAH LAMA MAMA NAK GELANG'.

Untuk siapa lagi? Masing masing semua akan berumah tangga. Akan ada anak. Akan ada keluarga. Andai kata kalau suami pergi dulu dari kita? Apa kita nak buat? Pikir.....

Saya sendiri pon dah kena. Banyak dugaan. Setahun kerja tak dapat gaji.  Gaji suami saja tak cukup. Lebih lebih lagi hidup di tengah kota yang membangun. Sekarang GST lagi lah pening kepala.
Allah...


Jika ditanya, macam mana boleh berjaya. Jawapan saya mudah sahaja. FOKUS! Walau jual belacan sekali pun, kalau FOKUS in shaa Allah boleh berjaya.

Sijil Kedua - Senior Supervisor
** In shaa Allah bulan ni rank upsebagai Coordinator


Jantung Hati Sampai Mati

Suasana dalam ballroom





Tahniah juga buat 2 leaders group saya yang sudah capai bonus bulanan 4 angka
Nama : Nurraizat Bt Zahri
Umur : 27tahun
Asal : Melaka
Rank : Supervisor Disember 2014

Nama : Nur Shawani Bt Ramli
Umur : 25tahun
Asal : Selangor
Rank : Supervisor Februari 2015


Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi saya (Neng)    
SMS / CALL / WHATSAPP : +6 0111 673 1847
Comments
2 Comments

2 comments:

Untuk sebarang oder / pertanyaan boleh

✉ email di : aneng.hitchies@gmail.com
✉ PM di : www.facebook.com/anenghitchies
✉ Whatsapp : 0111 673 1847

Harap maklum :)