Monday, January 12, 2015

Mula Terjebak dengan SHAKLEE


 
  

Bila teringat balik macam mana boleh terjebak dengan Shaklee, hati mula sebak. Allah, Engkau telah temukan aku dengan sesuatu yang telah sedarkan aku dengan nikmat. Terbit rasa syukur dan telah membuka mata aku untuk terus maju. 

ALHAMDULILLAH

 

 Aku mula jatuh hati dengan SHAKLEE bila aku start consume OMEGA GUARD.

Al-kisahnya......

Sejak aku Form 1, aku selalu sangat sakit dada. Boleh dikatakan setiap minggu aku perlu dikejarkan ke hospital. Setiap 3bulan seklai aku kena refer doktor pakar di Hospital zainab II. Sedih bila terdengar rintihan seorang ibu kepada Sang Pencipta untuk kesihatan yang baik baik untuk ananknya.

Allah. Air mata mula gugur.

Sehinggalah satu saat, seorang doktor cadangkankan aku untuk mengambil supplement OMEGA GUARD dari Shaklee. Apa yang aku perasan, sebulan selepas itu tiada lagi semput, tiada lagi sakit dada sehingga pitam. Syukur Ya Allah.

Dan sehingga hari ini aku masih bersama Omega Guard. Sudah lebih 6tahun.

Terima kasih Allah. Terima kasih SHAKLEE. Sememangnya SHAKLEE produk terbaik =]




Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi saya (Neng)    
SMS / CALL / WHATSAPP : +6 0111 673 1847

No comments:

Post a Comment

Untuk sebarang oder / pertanyaan boleh

✉ email di : aneng.hitchies@gmail.com
✉ PM di : www.facebook.com/anenghitchies
✉ Whatsapp : 0111 673 1847

Harap maklum :)