Monday, June 23, 2014

Kelebihan Menjadi SID Shaklee


 
 

Hari ini saya just nak share apa kelebihan menjadi SID (Shaklee Independent Distributor). Hari ini genap 6 bulan saya sebagai SID. Alhamdulillah, saya dah berada di level kedua di dalam Shaklee. In sha Allah akan berada di level ketiga soon. Bulan kedua di dalam Shaklee saya berjaya mendapat bonus sebanyak 4 angka. Bulan lepas lagi membuatkan saya gembira kerana ada anak shaklee saya yang berjaya mendapat bonus sebanyak 4 angka juga..Impian saya adalah untuk lihat lebih ramai susur galur team Abrar lebih berjaya. Secara jujurnya saya sangat bersyukur kerana berada dia dalam business Shaklee..kenapa? sebab selain dari sale, kami juga semakin jadikan amalna rohani sebagai medium utama..walau macam mana hebat pun kita, tetap Allah yang tentukan segalanya..




Kelebihan menjadi ahli Shaklee
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1) Menikmati KEHEBATAN PRODUK yang terbukti sentiasa selamat dan berkesan.

2) Menggunakan produk SHAKLEE sambil mendapat pulangan wang anda walaupun untuk kegunaan sendiri dan keluarga sahaja.

3) Memiliki ruang menjana pendapatan sampingan melaui produk SHAKLEE yang SUPER HEBAT.

4) Mampu milik dengan hanya membeli produk berdasarkan harga ahli yang jauh lebih murah (jimat sehingga 25%) disamping menjana pendapatan.

5) Membantu ahli keluarga, saudara mara terdekat yang ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga ahli dan anda mendapat bonus dari SHAKLEE dengan uv(point) anda.

6) Bersama-sama dengan kami di GROUP JUTAWAN SHAKLEE dengan banyak tips dan panduan untuk anda berjaya

7) Tidak perlu mantain uv sekiranya untuk kegunaan sendiri sahaja.
8) Tidak perlu simpan stok kerana SHAKLEE sudah mempunyai Sistem Online Order dan barang akan di pos kepada pelanggan oleh Shaklee.

9) MENIKMATI BONUS 2,3,4 ATAU 5 ANGKA ATAS PILIHAN ANDA SENDIRI

MORE U GIVE!!!..MORE U GET!!!


Jika berminat untuk tambah pendapatan, boleh bersama saya dan kita berjaya bersama-sama...


JIKA CINTA DI HATI, PASTI KEAJAIBAN MENANTI...



Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi saya (Neng)    
SMS / CALL / WHATSAPP : +6 0111 673 1847

No comments:

Post a Comment

Untuk sebarang oder / pertanyaan boleh

✉ email di : aneng.hitchies@gmail.com
✉ PM di : www.facebook.com/anenghitchies
✉ Whatsapp : 0111 673 1847

Harap maklum :)